..:: محــــــــــیـــط ســـــبـــــــز (بیابان زدایی) ::..
..:: محــــــــــیـــط ســـــبـــــــز (بیابان زدایی) ::..

..:: محــــــــــیـــط ســـــبـــــــز (بیابان زدایی) ::..

منابع طبیعی-بیابان زدایی-محیط زیست

سرمایه گذاری برای انرژی بادی به صرفه تر از اکتشاف نفت و گاز است:

بررسی های جدید در سواحل نشان می دهد
سرمایه گذاری برای انرژی بادی مقرون به صرفه تر از اکتشاف نفت و گاز است.
.
.



 گروه انرژی های نو: در حالی که در سال های اخیر استفاده از انرژی های تجدیدپذیر بیش از پیش در دستور کار دولت ها قرار گرفته، بررسی های جدید نشان می دهد که انرژی باد به دست آمده در سواحل به مراتب نسبت به انرژی حاصل از اکتشاف نفت در سواحل به صرفه تر است. این تحقیقات نشان می دهد که این شکل از انرژی در سواحل نسبت به اکتشاف نفت در این مناطق، کار بیشتری ایجاد می کند. بر این اساس، گفته می شود که سرمایه گذاری در بخش انرژی باد برای تولید انرژی می تواند سوددهی بیشتری نسبت به تامین انرژی از سوخت های فسیلی به دست آمده از ساحل داشته باشد.

 به گزارش سبزپرس و به نقل از شبکه خبری جهانی محیط زیست، همه این فواید اقتصادی در جایی است که استفاده از انرژی های تجدیدپذیر مانند باد برای محیط زیست نیز بسیار مهم است. در سواحل آتلانتیک، مکانی که برای استفاده از انرژی باد در نظر گرفته شده است، می توان نزدیک به 30 درصد بیشتر نسبت به سوخت های فسیلی اکتشاف شده، بیشتر برق تولید کرد.

  برای مثال، منطقه "دلاور"، برای استفاده از انرژ ی باد در جهت تامین برق در نظر گرفته شده است. برآوردها نشان می دهد که انرژی به دست آمده از باد در این منطقه به تنهایی به اندازه تمامی انرژی های تولید شده دیگر است. انرژی به دست آمده در باد دراین منطقه می تواند سالانه برق مورد نیاز حدود 937 هزار منزل را تامین کند. در حال حاضر، 2.8 گیگا وات از قابلیت های سواحل این منطقه قابل دسترسی است.
..
.
منبع : سبز پرس
نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق شهدا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://mohitezist-z.blogfa.com/

سلام.ممنون از لطفتون.ضمنا من یه وبلاگ دیگه با نام قراربی قراران(دوکوهه) به آدرسhttp://ghararebighararan.blogfa.com/ اگه دوست داشتین میتونید از اون هم بازدید کنید ونظرتون رابدید.نظر من درمورد وبلاگتون اینه که اگه قالب وبلاگتون را شادتر انتخاب کنید بهتر چون محیط زیست خیلی زیبا و شاد .رنگ مشکی اصلا بهش نمییاد.وبلاگ شما لینک شد.موفق باشید.

دوست عزیز...ممنون از بازدید وبلاگم و از این که لینکم کردید بسیار متشکرم...
از نظرتون هم سپاسگذارم و حتما در نظر گرفته میشه... به امید دیدار مجدد در محیط سبز...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد