..:: محــــــــــیـــط ســـــبـــــــز (بیابان زدایی) ::..
..:: محــــــــــیـــط ســـــبـــــــز (بیابان زدایی) ::..

..:: محــــــــــیـــط ســـــبـــــــز (بیابان زدایی) ::..

منابع طبیعی-بیابان زدایی-محیط زیست

دانلود مجموعه قوانین و مقررات محیط زیست ( جلد یک و جلد دوم )



مجموعه قوانین و مقررات محیط زیست ( جلد یک و جلد دوم )

دانلود در ادامه مطلب
  فایل فشرده  rar
  حجم : 40.01 MB


موضوعات مرتبط :

مجموعه قوانین حفاظت و بهسازی محیط زیست

مجموعه قوانین و مقررات محیط زیست ( جلد یک و جلد دوم )





  فایل فشرده  rar

  حجم : 40.01 MB

دوستانی فرموده بودند لینک دانلود دارای مشکل می باشد ولی بنده چک کردم و هیچ مشکلی مشاهده نشد . لطفا از اینترنت با سرعت بالا استفاده نمائید .
مدیریت وبلاگ

لینک دانلود دارای ایراداتی شده
در اسرع وقت اصلاح خواهد شد .



با توجه به به وجود آمدن مشکل در لینک دانلود در این مورد می تونم کتاب های زیر رو به شما معرفی کنم که شما می تونید به صورت آنلاین این کتاب ها رو از سایت مربوطه بخرید...


سایت آدینه بوک


با کلیک بر روی هر یک از کتاب های ذیل به لینک خرید کتاب در سایت آدینه بوک متصل می شید.

در ضمن من خودم از این سایت بارها خرید کردم و قابل اعتماد هستش.


مجموعه قوانین و مقررات حفاظت از محیط زیست ایران (تنقیح شده و همراه با دسته‌بندی موضوعی)



مجموعه قوانین و مقررات حفاظت از محیط زیست ایران




مشاهده و دانلود مقالات مربوط به محیط زیست از اینجا


نظرات 4 + ارسال نظر
پرستش یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ب.ظ

من نمیتونم فایلو دانلود کنم. ممنون میشم به میلم بفرستین.

hedayat یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ

دورود،
متاسفانه با اینکه از اینترنت پر سرعت استفاده می کنم نتونسم این مجموعه قوانین دو جلدی رو دانلود کنم(در ضمن، لینک دانلود فیلتر بود ولی با وجود فیلتر شکن هم موفق به دانلود نشدم). سازمان محیط زیست هم میگه آخرین سری چاپ شده این دو جلدی به اتمام رسیده و فعلا هم تجدید چاپ نشده! باید چیکار کرد؟

[ بدون نام ] یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ

با سلام و احترام
لینک دانلود مجموعه قوانین و مقررات محیط زیست (جلد اول و دوم)مشکل دارد لطفا لینک را اصلاح یا در جای دیگر آپللود کنید
با تشکر

بنده این مشکل را چک کردم و هیچ مشکلی در دانلود این مجموعه مشاهده نشد . پیشنهاد میکنم از اینترنت با سرعت بالا استفاده نمائید .
مدیر وبلاگ

Behzad دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://hsemorshedi.persianblog.ir

با سلام
و تشکر از قرار دادن لینک دانلود کتاب مجموعه قواین و مقررات محیط زیست. اینجانب دانلود کردم و بسیار مفید بود

با تشکر مجدد
بهزاد مرشدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد